27 Ekim 2014 Pazartesi

BU TARZ BENİM 28 EKİM KİM NE GİYDİ KİMLER YILDIZ ALDI - BU TARZ BENİM 28 EKİM KIYAFETLERİ

BU TARZ BENİM 28 EKİM KİM NE GİYDİ...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Show TV de yayınlanan ve birbirinden güzel kızların kendilerine yakışanı giyerek Bu Tarz Benim dedikleri ve jüri karşısına çıktıkları yarışma olan, Bu Tarz Benim yarışması tüm hızıyla devam ediyor. Hafta içi her gün Show Tv de yayınlanan birbirinden güzel elbiseleri giyen yarışmacılar jüriden aldıkları yorumlar ile değerlendiriliyorlar. 

Hafta içi yayınlanan ve hafta sonları ise eleme günü olan, Bu Tarz Benim yarışması jüri üyeleri olan İvana Sert, Uğurkan Erez, Nur Yerlitaş ve Kemal Doğulu gibi dallarında başarılı olan isimlerdir. Bu Tarz Benim yarışmacıları olan güzelleri arasında her hafta bir kişi elenerek azalıyorlar. Bu Tarz Benim yarışmasına 2 yeni yarışmacı Roza Şake ve Meltem Keklik katıldı. 

Hanımlar tarafından ilgi ile takip edilen bu tarz benim yarışmasında giyilen kıyafetler dikkat çekmektedir. Sizlere bu yazımızda Bu Tarz Benim yarışmasında 28 Ekim Salı günü kim ne giydi, kim hangi kıyafeti giydi gibi merak edilen soruların cevaplarını sizler için derledik.

28 Ekim Bu Tarz Benim de Kim Ne Giydi?

İşte Bu Tarz Benim 28 Ekim Kıyafetleri
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir

Bu Tarz Benim 28 Ekim Roza Şake Kıyafetleri: Siyah omuzları dantelli bluz, kırmızı etek ile jüri karşısına çıktı. Yeni yarışmacı ikinci YILDIZ ı almayı başardı.

Bu Tarz Benim 28 Ekim Meltem Keklik Kıyafetleri: Kırmızı siyah ekoseli bluz, siyah tayt pantolon, siyah ayakkabı ile ekrana çıkan yeni yarışmacı yıldız alamadı. 

Bu Tarz Benim 28 Ekim Tuğçe Ergişi Kıyafetleri: Beyaz balıkçı yaka triko, bej rengi yırtık kot pantolon giydi. YILDIZ almayı başardı.

Bu Tarz Benim 
28 Ekim Ezgi Baylar Kıyafetleri: Turuncu şal, beyaz gömlek ve gri şort ile ekrana geldi ve YILDIZ almayı başardı.

Bu Tarz Benim 28 Ekim Gizem Güler Kıyafetleri: YILDIZ almayı başardı.

Bu Tarz Benim 28 Ekim Özlem Özden Kıyafetleri: Özlem, siyah boğazlı kazak, kırmızı bere,siyah eldiven ve siyah beyaz desenli etek ile jüri karşısına çıktı. YILDIZ almayı başardı.

Bu Tarz Benim 28 Ekim Aycan-Nurcan Şencan Kıyafetleri: Aycan, krem rengi trneçkot, beyaz gömlek, sarı kısa etek, Nurcan ise lacivert pantolon, pembe triko, sarı zincirli siyah çanta ve kahverengi bot ile ekrana çıktı.Jüri üyelerinden Kemal ve İvanadan YILDIZ almayı başardılar...

Bu Tarz Benim 
28 Ekim Ayşegül Melisa Doğan Kıyafetleri: Siyah bisiklet yaka triko, kırmızı siyah ekoseli mini etek, opak çorapgiydi. YILDIZ almayı başardı.

Bu Tarz Benim 28 Ekim Nur Bozar Kıyafetleri: Siyah body, Kırmızı hırka, kırmızı etek,siyah çizme ile jüri karşısına çıktı ve YILDIZ almayı başardı.


Bu Tarz Benime Yeni Katılan Yarışmacılar

BU TARZ BENİM ROZA ŞAKE >>>

BU TARZ BENİM MELTEM KEKLİK>>>


 


bu tarz benim yarışması, bu tarz benim, bu tarz benim yarışmacıları, bu tarz benim 28 ekim, bu tarz benim kim ne giydi, bu tarz benim 28 ekimdeki kıyafetler, bu tarz benimde 28 ekimde kim yıldız aldı, bu tarz benim yıldız alanlar, bu tarz benim ayşegül ne giydi, bu tarz benim 28 ekim nur ne giydi, bu tarz benim 28 ekim özlem ne giydi, bu tarz benim bugün kim ne giydi, bu tarz benimde giyilen kıyafetler, ivana sert, 28 ekim ivana sert kıyafeti, ıvana sert resimleri, ıvana sert ne giydi, bu tarz benim 28 ekim salı günü kıyafetleri, bu tarz benimde salı günü kim ne giydi, 28 ekim bu tarz benim kimler yıldız aldı, 28 ekimde nur gizem özlem yıldız aldı mı, bu tarz benimde bugün yıldız alanlar kimler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder