22 Ekim 2014 Çarşamba

BU TARZ BENİM 23 EKİM KİM NE GİYDİ - BU TARZ BENİM 23 EKİM KIYAFETLERİ

BU TARZ BENİM 23 EKİM KİM NE GİYDİ...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Show TV de yayınlanan ve birbirinden güzel kızların kendilerine yakışanı giyerek Bu Tarz Benim dedikleri ve jüri karşısına çıktıkları yarışma olan, Bu Tarz Benim yarışması tüm hızıyla devam ediyor. Hafta içi her gün Show Tv de yayınlanan birbirinden güzel elbiseleri giyen yarışmacılar jüriden aldıkları yorumlar ile değerlendiriliyorlar. 

Hafta içi yayınlanan ve hafta sonları ise eleme günü olan, Bu Tarz Benim yarışması jüri üyeleri olan İvana Sert, Uğurkan Erez, Nur Yerlitaş ve Kemal Doğulu gibi dallarında başarılı olan isimlerdir. Bu Tarz Benim yarışmacıları olan güzelleri arasında her hafta bir kişi elenerek azalıyorlar. 

Hanımlar tarafından ilgi ile takip edilen bu tarz benim yarışmasında giyilen kıyafetler dikkat çekmektedir. sizlere bu yazımızda Bu Tarz Benim yarışmasında 23 Ekim Perşembe günü kim ne giydi, kim hangi kıyafeti giydi gibi merak edilen soruların cevaplarını sizler için derledik.

23 Ekim Bu Tarz Benim de Kim Ne Giydi?

İşte Bu Tarz Benim 23 Ekim Kıyafetleri
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Bu Tarz Benim 23 Ekim Ayşenur Balcı Kıyafetleri: Varak rengi bluz, aynı renk küpeler, pembe fırfırlı etek, pembe stiletto ayakkabı ile ekranlardaydı. Üç jüri üyesinden de olumsuz cevap aldı. Yıldız alamadı.

Bu Tarz Benim 23 Ekim Tuğçe Ergişi Kıyafetleri: Koyu lacivert bol paça pantolon, mavi renk gömlek, beyaz body, yandan askılı beyaz çanta ile ekrana çıktı. Jüri üyelerinden tarzsın cevabı aldı ve YILDIZ alabilidi.

Bu Tarz Benim 
23 Ekim Ezgi Baylar Kıyafetleri: Ezgi Baylar, beyaz badi, siyah hırka, siyah beyaz karışık desenli tay pantolon, pembe stiletto ayakkabı, siyah çanta ile ekrana çıktı. Jüri üyelerinden tarzsın cevabı aldı ve YILDIZ alabilidi.

Bu Tarz Benim 23 Ekim Gizem Güler Kıyafetleri: Siyah elbise, kırmızı ekoseli etek, opak çorap, siyah yüksek topuk ayakkabı, siyah çanta ile jüri karşısına çıktı. 

Bu Tarz Benim 
23 Ekim Özlem Özden Kıyafetleri: Özlem Özden bugün siyah kolları tül elbise ve siyah papuçlarla çıktı ve jüri üyelerinden tarzsın cevabı aldı, YILDIZ alabilidi.

Bu Tarz Benim 
23 Ekim Aycan-Nurcan Şencan Kıyafetleri: Aycan-Nurcan Şencan ikiz kardeşlerden Aycan siyah dantelli bluz, siyah yüksek belli kırmızı saten kısa etek, mopak çorap, siyah çizme, Nurcan ise kısa kollu siyah gömlek, kırmızı papyon, siyah tayt pantolon, siyah ceket, bordo stiletto ayakkabı ve bordo çanta ile jüri karşısına geçti. Jüri üyelerinden tarzsın cevabı aldı ve YILDIZ alabilidi. 

Bu Tarz Benim 
23 Ekim Ayşegül Melisa Doğan Kıyafetleri: Ayşegül Melisa Doğan, kırmızı uzun kollu triko, yüksek belli kiloş altı kırmızı astarlı siyah etek, mopak çorap, siyah topuklu bot ile jüri karşısına çıktı. Jüri üyelerinden tarzsın cevabı aldı ve YILDIZ alabilidi.

Bu Tarz Benim 23 Ekim Nur Bozar Kıyafetleri: 


24 EKİM BU TARZ BENİM KİM NE GİYDİ>>>


bu tarz benim yarışması, bu tarz benim, bu tarz benim yarışmacıları, bu tarz benim 23 ekim, bu tarz benim kim ne giydi, bu tarz benim 23 ekimdeki kıyafetler, bu tarz benimde 23 ekimde kim yıldız aldı, bu tarz benim yıldız alanlar, bu tarz benim ayşegül ne giydi, bu tarz benim 23 ekim nur ne giydi, bu tarz benim 23 ekim özlem ne giydi, bu tarz benim bugün kim ne giydi,bu tarz benimde giyilen kıyafetler, ivana sert, 23 ekim ivana sert kıyafeti, ıvana sert resimleri, ıvana sert ne giydi, bu tarz benim 23 ekim perşembe günü kıyafetleri, bu tarz benimde perşembe günü kim ne giydi, 23 ekim bu tarz benim kimler yıldız aldı, 22 ekimde nur gizem ayşenur özlem yıldız aldı mı, bu tarz benimde bugün yıldız alanlar kimler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder