24 Ekim 2014 Cuma

BU TARZ BENİM 25 EKİM KİM ELENDİ - 25 EKİM BU TARZ BENİM ELENEN İSİM

BU TARZ BENİM 25 EKİM KİM ELENDİ?...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Show TV de yayınlanan ve birbirinden güzel kızların kendilerine yakışanı giyerek Bu Tarz Benim dedikleri ve jüri karşısına çıktıkları yarışma olan, Bu Tarz Benim yarışması tüm hızıyla devam ediyor. Hafta içi her gün Show Tv de yayınlanan birbirinden güzel elbiseleri giyen yarışmacılar jüriden aldıkları yorumlar ile değerlendiriliyorlar. 

Hafta içi yayınlanan ve hafta sonları ise eleme günü olan, Bu Tarz Benim yarışması jüri üyeleri olan İvana Sert, Uğurkan Erez, Nur Yerlitaş ve Kemal Doğulu gibi dallarında başarılı olan isimlerdir. Bu Tarz Benim yarışmacıları olan güzelleri arasında her hafta bir kişi elenerek azalıyorlar. Her hafta bir kişinin elendiği bu tarz benim yarışmasında bu hafta da yani 25 Ekim 2014 Cumartesi akşamı da bir eleme gerçekleştirilecek. Yazımızın devamında 25 Ekim'de Bu Tarz Benim yarışmasından kimin elendiği hakkında bilgiler bulabilirsiniz. 

25 Ekim Bu Tarz Benim Yarışmasında Kim Elendi?
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
25 Ekim Cumartesi gecesi Bu Tarz Benim Yarışmasından Elenen İsim Ayşenur Balcı Oldu.


Bu Tarz Benimde bu hafta elenen isim kim diye merak edenler Ayşenur Balcı'nın elenmesine üzülmüş durumdadırlar. Bu Tarz Benim yarışması bu haftaki 18 ekimde eleme gecesinde konuk sanatçı Cenk Eren ve Yonca Evcimik oldu. Bu Tarz Benim 25 Ekim kıyafet konsepti ise her yarışmacı bir ünlüye benzemeye çalıştılar. Bu Tarz Benim yarışmacılarının benzemeye çalıştıkları isimler arasında Demet Akalın, Banu Alkan, Türkan Şoray, Hande Yener ve Huysuz Virjin gibi isimler vardı.

Bu Tarz Benim Elenecek İsim Hakkında Tahminlerinizi Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz.  

BU TARZ BENİM AYCAN-NURCAN RESİMLERİ>>>
BU TARZ BENİM MELEK BALKAN RESİMLERİ>>>
BU TARZ BENİM GİZEM GÜREL RESİMLERİ>>>
BU TARZ BENİM NUR BOZAR RESİMLERİ>>>
BU TARZ BENİM EZGİ BAYLAR RESİMLERİ>>>
BU TARZ BENİM TUĞÇE ERGİŞİ RESİMLERİ>>>

bu tarz benim, bu tarz benim yarışması, bu tarz benim yarışmacıları kimler, bu tarz benim yarışması yarışmacıları, bu tarz benim yarışmacıları resimleri, bu tarz benim 25 ekim eleme gecesi, bu tarz benim bu hafta kim elendi, bu tarz benim 25 ekimde kim elendi, bu tarz benim bu hafta kim elendi, bu tarz benim yarışmasından 25 ekimde kim elendi, bu tarz benim cumartesi günü kim elendi, bu tarz benim eleme bilgileri, bu tarz benim yarışması elenen kim oldu, bu tarz benim nur bozar, bu tarz benim gizem, bu tarz benim resimleri, bu tarz benim videoları, bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir, dün akşam bu tarz benimde kim elendi, bu tarz benim dün kim elendi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder